Wednesday, July 15, 2009

今晚我没睡到,我不懂你还有多少东西是骗我的,我好想找个人来诉说可是都找不到因为全都睡了.跟你在一起,我一只都有压力.你的思想太负面了,难道你就不能往好的方向去想吗?我看你这样我很伤心,我能怎样?我是一个很开朗的人,我不喜欢想不开心的事.可是你就不了解我,一直说我很孩子气.如果我也跟你一样一直往负面的方向去想那我的人生一定很悲哀.今天,我发现了你你个秘密.你从来都没告诉过我.我很伤心.我不懂要怎样.我尝试去逃避不去想可是我做不到.对不起,拜托你,有什么事都告诉我好吗?我不想在这样去猜下去...我很累了...上次让你伤得那么伤.可是我还很内疚.我一直责备自己.你懂吗?你不懂...你一直都认为我是个大男人可是你错了.自从我爱上你的那一刻.我以不在是以前的我了,我们一直都会吵架...我从来都没觉得你烦我可是为什么你会觉得我烦你呢?有一天你跟我说你朋友叫你不要跟我在一起.我听了很伤心.难到我真的那么不配做你男友吗?你说你很叛逆,难到你跟我在一起也是这样吗?这几天.我都要崩溃了.妈又不懂得了什么病.昨天当妈发信息来告诉我她很痛苦.我这做孩子的真没用.妈那么痛苦可是我什么都做不到...妈的事要烦,书的事要烦.连你也要我烦.我不懂我还能撑多久...有时我真的希望有一个人能给我依靠,让我大哭一场,可是你没在我身边,所以我被逼躲在厕所一个人哭....我真的不想再烦那么多,天你可以告诉我要怎样吗?我真的很 无助...我真的想放下一切奔向一个无忧无虑的地方...我累了...我真的累了....

5 Comments:

Blogger J_miN said...

lolz..
不要为了一棵树 而放弃整个森林..
xD

July 16, 2009 at 1:54 AM  
Blogger xyan said...

想太多是女生的天性,
习惯就好。
至于你妈的事,你不是医生,有心无力,不用责怪自己
加油=]

July 16, 2009 at 2:21 AM  
Blogger lingling said...

ctk...cheer up...evythg will be ok soon...+oil.....no matter what happen i sure will support u always although we are far apart....u still have a lot of frens by ur side...so when u face any problem u can tell one of us......dun juz put all the unhappy thgs inside ur heart oly...u will more suffer...trust me...if gt anythg must say out....and u have any problems with ur gf then juz discuss with her r...after that all will be ok....and ur mum's thg...u cant do anythg to help ur mum doesnt means u are useless....ya...u are not a doctor...juz give ur mum a support....ur mum sure can feel it wan....k la....talk too much.......like auntie nia....bt as a fren really dont want to c u so suffer.....take care...n good luck in ur study ya....

July 16, 2009 at 4:31 AM  
Blogger Miss =P ! N G= said...

teik khai teik khai...
dun sad sad...
b happy la...
u lik tat me feel unaccustomed leh...
cheer up...
u'r boy neh...
jia you! jia you!
auntie wil recover de...
nth geh..
dun think so much...
guai guai study...
take good care of urself..
dun make ur mom worried..
k?
promise me ha...
*DA GOU GOU*...
^^

July 16, 2009 at 7:11 AM  
Blogger ms.SLK said...

你还有很多朋友啊!他们一定会挺你到底!加油!!!

July 18, 2009 at 3:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home